HTML

Linkcsere

Gondolatok és információk a linkcserével kapcsolatban.

Friss topikok

Webring - ahogyan csinálni kellene

2009.10.30. 10:14 vighpajti

 Egy klassz blogbejegyzésre akadtam, amelyik bár elég régi volt egy linkcsere-rendszert mutatott be. Határozottan leszögezte, hogy nem a hagyományos oda-vissza linkelések szaporítására jött létre, hanem az egyirányú linkeket kívánja elősegíteni, hogy nagyobb előrelépés legyen egy-egy link a keresők listáiban. A rendszer jól kidolgozott, logikusan felépített, határozottan működőképesnek mutatkozott.

 Később "megtaláltam" az oldalt, ahol létrehozták a rendszert. Regisztráltam, majd gyászos kép fogadott. Bár megvoltak a kategóriák, de csak 3-4 weboldal szerepelt az egész rendszerben, (igaz mindegyik több kategóriában). Sajnos nem volt kellőképp népszerűsítve a rendszer, így hiába volt jó az ötlet, nem volt elegendő számú oldal, ami működővé tehette volna.

 Még később egy online-marketinges oldalon olvastam a webringekről. Lényegében a korábban leírt linkcsere rendszer, ha működött volna, akkor a szerint a megfogalmazás szerint lett volna webring. Szokás szerint a keresőkhöz fordultam, bepötyögtem a webring szót. Magyar nyelven azt hiszem semmit sem dobott ki. Folytattam más nyelvterületeken, de úgy sem jutottam el egy használható oldalig sem. Nem találtam egyetlen működő webring rendszert, csoportot, vagy közösséget.

Szerintem ez egy hiánypiac: csináljon valaki egy webringet!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://linkcserelinkcserelinkcsere.blog.hu/api/trackback/id/tr721486032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása